Sunday, August 8, 2010

Aku Kesal Atas Kelewatan Ini

Alhamdulillah segala puji bagi Allah, Tuhan semesta Alam...
Senenarnya banyak benda yang aku nak tulis.. Tapi takde idea dan masa untuk menyusun ayat...

Banyak benda berlaku dalam masa terdekat ni tapi tak dapat aku nukilkan...

Hanya satu kesalku kini, setelah seminggu aku hanya berlegar-legar sekitar Manjung dan Setiawan tanpa sempat ku menjengah ke markas-markas dan pejabat Pas di sini... Lambat tindakanku... Adakah aku menunggu Jemaah mencari ku atau aku yang perlu mencari jemaah...

Aku bukan permata yang biarpun di lautan dalam tetapi tetap diburu orang... Aku hanya batu jalan yang ada tak bertambah tiada tak berkurang...

YA ALLAH KUATKANLAH AKU UNTUK TERUS BERSAMA PERJUANGAN INI...

Gambar terbaru setelah melaporkan diri ke TNB Seri Manjung

No comments:

Post a Comment