Wednesday, July 13, 2011

TAHNIAH DEMOSTRAN....

Aku sedih, pilu dan kecewa... Kadang2 tertanya2. Kenapa aku tak bersama kawan2 lain dalam himpunan Bersih yang lalu...

Tak ada jawapan....

hari ni, selepas 4 hari Himpunan Bersih baru aku berpeluang mengikuti pehttp://www.blogger.com/img/blank.gifrkembangannya. Tengok TV huh haram jadah... buang masa... aku baca satu demi satu tulisan di blog para sahabat... Dan aku tertarik dengan artikel yang bertajuk PUSH BERSIH : Catatan seorang peserta Cina: Saya rasa selamat bersama orang PAS.

Teringat dulu2. ketika himpunan Mansuh ISA. Kejadian yang sama aku pernah rasai... Rasa selamat bersama para sahabat... Macam ada reunion.. Bila Gas pemedih mata dihamburkan tanpa kenal siapa pertolongan diberikan... Manis terasa...

Walaupun pedih terasa bila dihambur gas dan air kimia tapi rasa rindu menjelma... Entah bila aku akan dapat menyedut gas tersebut lagi... yang pasti aku telah sia2kan peluang tersebut.

No comments:

Post a Comment