Wednesday, April 7, 2010

Dedikasi Buat Harith Hakimi

Buat adik ku Harith Hakimi...
Ku tahu perbuatanku melukakan hati mu...
Menambahkan beban yang sedia kau tanggung...
Tapi percayalah..
Aku benar-benar tidak sengaja...

tolakan ku bukan bermakna aku marah...
Jauh sekali untuk membenci...
Tapi tanda sayang seorang abang...
Buat adik harith Hakimi...

Aku tahu kehadiran mu dari jauh...
Semata-mata menjenguk ku yang gering...
Tapi aku yang tidak bersyukur...
Dengan kehadiran adikku ini...

Apa malang ku...
Aku hanya membiarkan dia berlalu...
tanpa mahu aku menghalangnya.....
hanya melihat dia mengalirkan air mata...

Aku tahu hatinya terguris....
Datang dari jauh...
ponteng kerja...
Tangguhkan report....
habiskan wang ringgit dan masa...
tapi akhirnya hampa...
Dilakukan seperti hamba...

Buat adikku harith hakimi...
Sesungguhnya aku menyatakan kekesalan...
Diatas apa yang telah berlaku...

MAAFKAN ABANG ADIKKU... HARITH HAKIMI...

No comments:

Post a Comment