Friday, November 19, 2010

Program Pasti Meriah


Program Kedua aku bersama DPPK Lumut... Hari anugerah Pasti Kawasan... Buat kat hotel tu.. Haha mmg meriah lebih-lebih lagi aku ada dalam program tu... Tapi kalau takdak pun meriah jugak sebab aku datang tunjuk muka ja... Hahaha

Kalau ikut hati aku nak ponteng je tapi sebab aku dah janji akan datang so aku terpaksa la kotakan janji tu... Lagi pun nama aku dah masuk sebagai Ajk pemuda kawasan tapi tak penah tunjuk muka pun... Malu beb... malu sangat2 kat dorang... Bukan taknak tapi aku selalu kat luar kawasan... esok pun kena gi bangi lagi tuk kursus 2 minggu...

Ari tu pulak kebetulan aku keje sampai kul 8 pagi... dengan tak mandi n gosok giginya aku terus buat muka tak malu masuk hotel tu joint program... hahahaha



2 comments:

  1. assalamualaikum,

    jom exchange link, ana sudah linkkan blog ante :)

    http://harapan-terbaru.blogspot.com/

    ReplyDelete