Friday, December 17, 2010

Zaid Ibrahim Vs Anwar Ibrahim

Banyak benda aku nak komen sal zaid Ibrahim ni... Sebenarnya kita mmg dah nampak jelas apa yang dia nak... Gila jawatan.. semuaa orang nampak... Anwar je yang buta dan bodoh... Bukan dia tak kenal mamat tu tapi masih nak manje2kan dia... Tengok sekarang apa dah jadi... Ari tu bukan main puji sekarang bukan main keji...

Tapi tahniah kepada Zaid kerana cita2nya nak jadi presiden akhirnya tercapai...
PR jangan bersedih hati dengan kehilangan orang yang macam tu.. Dia tau yang dia takkan kemana tapi sebab ego di dada dia terpaksa...Buat apa sahaja...

Aku harap AKIM akan panjang umo.. kalau kita tengok semua parti yang Zaid joint akan bergaduh dan akan reda sebaik je dia kuar parti... tapi biarkan zaid dengan cita2nya...

Yang aku nak gebang ni pasal Anwar yang kemaruk nak jd PM... Orang kata dia pandai dan bijak tapi hakikatnya dia bodoh dan gopoh... hampa tengok la semua pimpinan BN yang ada nama bila masuk PKR dapat jawatan besar2.... Orang yang berjuang lama dalam PKR diketepikan... Tgk Zaid, Jefri Kitingan, Chua Jui Ming, yang lompat2 tu... semua tak kekal lama dengan PKR sebab percaturan Anwar... Bukan dia tak kenal latar belakang dorang tu... tapi sebab nak cepat naik so guna je la apa cara sekalipun.

Aku masih dengan pegangan Aku terima PKR hanya sebab tahaluf siasi dan wala' aku pada pimpinan Pas... Siapa anwar berbanding pimpinan Pas... malah bagi aku pimpinan muda DAP lagi bagus dari dia....

No comments:

Post a Comment