Wednesday, May 4, 2011

Siapa Si CELAKA Itu???



Saya Mohd Firdaus Bin Hj Muhamad telah mendapati seseorang telah menggunakan nickname saya (USMAD)untuk memburuk-burukkan Pas dan Pakatan Rakyat serta hubungan baik PAS-DAP. Terbuatan terkutuk ini sedikit sebanyak telah mencemar dan mencalarkan imej dan maruah saya.

Saya menafikan sekeras-kerasnya pernah menulis komen-komen sedemikian di Chatbox Dewan Pemuda Pas Kawasan Tanjung Malim dan percaya kerja-kerja jahat ini telah dilakukan oleh orang-orang yang dengki dan khianat dengan kerjasama erat yang terjalin dikalangan Parti-parti dalam Pakatan Rakyat.

Kepincangan diantara hubungan UMNO-MCA sudah tidak dapat ditutup. Sehubungan dengan itu mereka cuba untuk sedaya upaya melaga-lagakan diantara komponen PR dan salah satu caranya adalah dengan cara terkutuk yang mereka gunakan kini.

Saya juga yakin dengan cara terdesak sebegini akan menyebabkan UMNO dan BN lebih cepat tersungkur dan tewas... Mereka bukan hanya tidak berjaya merosakkan Pakatan Rakyat malah menyebabkan orang lebih benci kepada UMNO dan BN.

MOHD FIRDAUS BIN MUHAMAD - USMAD

komen-komen negatif pada PR yang tidak pernah saya lontarkan..

No comments:

Post a Comment