Wednesday, April 13, 2011

Abg Amin Lawyar Calon YDP

Ape-ape pun pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih buat Abg Amin dan DPPTM kerana jaga aku baik2 selama setahun aku berkhidmat dengan DPPTM.

Kali ni Abg Amin da tak layak untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda disebabkan faktor umur. Penah sekali time dia jumpak aku kat ofis dia macam mengadu dia taktau nak ke mana dah pas abis tempoh ketua pemuda nanti.. hahaha biasa lah, dia tak brapa ngam dengan orang2 kawasan. Orang muda/profesional mana sama pemikiran dengan golongan veteren. Bercakap dengan fakta. Yang veteren bercakap guna logik..

Tapi ape pun aku ucapkan tahniah buat pemuda yang telah mencalonkan Abg Amin sebagai YDP kawasan yang baru. Terus terang cakap aku setuju bebeno kalau dia jd YDP. Berbanding YDP yang ada sekarang ni Aku tengok Abg amin lebih terkehadapan dalam mendepani isu-isu yang ada. Aku suka cara dia. Dia mmg kaki bangkang tapi bila dah diputuskan dia akan ikut dan diam. takde nak ungkit dah...

Cuma macam cakap Cikgu Ghani ari tu kami leh tolong dia naik tapi dia kena la tolong diri sendiri jugak... Apa yang patut dia ubah tu paham2 la sendiri... Aku just cakap yang baik2 je. Yang tak brapa baik biarla kami je yang tau...

Buat yang terbaik Abg Amin, Saya akan undi dari jauh... Hahaha

No comments:

Post a Comment