Alhamdulillah akhirnya tercapai jugak hasrat aku nak berniaga time MSK kali ni. Punye le beria-ria dengan Aus sampaikan sanggup pergi Shah Alam beli buah tetapi segalanya memberikan kepuasan kepada kitirang. Dapat la untung sket-sket tapi yang pasti Semua barang abis licin.
Sronok bukan main sampai sanggup lari dari tugas. Dan apa yang pasti aku dah reti macam mana nak buat kuah rojak....
Pas-Umno Berpelukan di Putik
2 days ago








