Tuesday, June 23, 2009

Perjalanan Yang Tidak Sia-sia

Ya Allah dah lama aku tidak menulis. Bukan tiada isu tetapi disebabkan ketiadaan kemudahan internet memaksa aku tidak menulis hampir tiga minggu. Dan alhamdulillah hari ini aku berjaya pergi membuang masa di CC untuk terus menulis.

Sebenarnya aku sedang melepak di Poli. Walaupun dah habis belajar tapi aku masih setia di sini. Hehe. Tujuan asal hanyalah nak jumpa adik-adik yang carry modul je. Sekadar nak lepak sehari tetapi rupa-rupanya perjalanan ini tidaklah sia-sia. banyak urusan berjaya aku selesaikan.....

Bermula dari turun komuter(aku saje test komuter ke Tanjung malim)aku nampak poster ceramah Saifuddin Nasution. Haha terus call Abang amin dan keputusannya, unit amal dikehendaki turun pada malam itu(at least poli adala wakil)

Bila sampai ke poli, berjumpa pula dengan ustaz Abu dan kebetulan naim akan datang untuk bincangkan berkenaan MSK. dan secara tidak langsung aku berjaya menyetelkan beberapa urusan penginapan asrama untuk sem depan.

Itulah untungnya. bekerja untuk Allah pastinya Allah takkan sia-siakan kamu..

No comments:

Post a Comment