Friday, May 29, 2009

Khir Toyo Nak Tunjuk Hero

Wah khir Toyo dah insaf ke??? ataupun hanya nak cari publisiti lepas kalah ketua pemuda???

Dah kalah baru nak bla rakwat. Time memerintah asek bela perut sendiri je. Time tu harta rakyat pun dia angkut. Sekarang baru nak sedar yang rakyat terbeban dengan TOL. Tapi bagus la jugak ekurang-kurangnya ada la jugak yang sedar. So bila dah sedar tu cadang-cadangkan la kepada Pusat tuk hapuskan Tol kat malaysia ni. Kalau tak hapus pun at least dapat la diminimumkan jumlah yang perlu dibayar. berikut aku pastekan sket apa yang khir toyo cakap.

Katanya sungguhpun ada di kalangan rakyat tidak memakai kereta dan tidak melalui jalan tol, tetapi rakyat yang miskin terpaksa menanggung beban akibar dari dasar kerajaan yang tindas rakyat melalui tol.

"Misalannya sayur sawi yang dibawa daripada Cameron Highland akan menjadi mahal kerana penjual sudah masukkan harga tol dalam harga sawi yang orang kampung beli.

"Inilah ekonomi seperti mata rantai, walaupun orang kampung tidak bayar tol, tetapi secara tidak langsung dia kena bayar tol," katanya. -azm _


Kami tak kisah kalau hang nak jadi pejuang rakyat. Asalkan niat hang ikhlas. Biar la hang yang dapat nama kami yang dah lama berjuang untuk itu tak kisah skit pun kerana kami berjuang bukan untuk nama. Tapi untuk dapatkan pembelaan.

No comments:

Post a Comment