Thursday, May 7, 2009

YES!!! Aku Berjaya

Debaran menanti. Siapakah juara bagi Pertandingan Projek Akhir.

“Tempat ketiga budak DTK”... Emm ada harapan lagi.

“Tempat kedua Saudara Amin and group dengan projek mereka Sistem Keselamatan Motosikal”... Wah kali ni aku dan tak de harapan lagi dah. Bukan ape team amin tu sama penyelia projeknya dengan aku. Projek nampak lagi bagus dari kami. Lagipun dorang first choice masuk pameran. Kitorang hanya sekadar 2nd choice.

Johan bagi Pertandingan Projek ini jatuh kepada... Jeng jeng jeng hahaha berdebar betul... “Dari Penyelia projek yang sama Projek Smoke Detector....” Rasa macam nak jerit.. Ya Allah bertuah betul kitorang time tu. Naik ke pentas sanpai lupa pada penyelia projek yang banyak membantu. Haha biasa la tu manusia...

Hilang rasa tention akibat monitor yang terbakar pagi tu. Sekurang-kurangnya adala jugak pengubat hati. Udah la monitor orang terbakar lak tu. Mane taknye tiga-tiga kabel (life, neutral n earth) ada arus.

Pagi tu aku jadi betul-betul semangat tuk cite kat orang ramai sal projek aku walaupun tak dapat nak wat demo tuk projek tu. Ape nak wat hahaha...


Aku ngan teamate aku



Aku time bagi penerangan sal projek

Gambar Kelas DET 6 yang masuk pameran

No comments:

Post a Comment