Wednesday, May 19, 2010

Nostalgia Lama Kembali…

"Ni ada barang sket.” Kata Abang Hisyamuddin pada satu petang… Huhuhu suspen tul. Tah ape yang dibawaknye. Siap ada kotak pink lagi… Comel gila… hahahaha…

Perkataan ‘En. Amin’ tertulis dibelakang. Huhu mendebarkan betul. Ape lak yang bos aku kasi ni??? Xkan dah dapat elaun…

Dengan perasaan ingin tahu aku pun bukak la. Hahahaha disket rupanya… Siap kale pink lagi… memang nostalgia betul bila tengok disket ni dah hampir 6 tahun dah aku tak guna sejak dah ada teknologi pendrive ni. Tapi tetibe seorang lawyer bagi aku sebuah disket hahaha…

Aku ingat lagi dalam tahun 2003, baru nak masuk U. Aku ni buta IT. Tau guna disket je. Hahaha time tu harga pun mahal lagi RM2.50 1 disket. Pendrive lak aku beli last year tu RM140 tuk 128M. Tapi bila dah dapat pendrive bukan men belagak lagi. Mane tidaknye disket brape Meg je. Huhuhu siap tlg kira tuk kawan-kawan betapa beruntungnya kalau pakai pendrive. Padahal aku time tu taktau ape pun sal IT ni. Hahaha.

Tapi sayangnye akunye first pendrive tu ilang. Adik aku ambik. Huhuhu Sayang ooo. Siap ada camera lagi. Leh wat video lak tu. Cuma takde suara la… sampai sekarang aku dah tak penah jumpa pendrive macam tu. Kalau ada lagi aku nak beli walaupun aku dah ada 4 pendrive skrg…. Dan yang pasti disket tak men la… Huhuhu

(ada kene mengena dengan tajuk x???)

No comments:

Post a Comment