Wednesday, January 19, 2011

Kesabaran Aku di Tahap Maksimum..

Arghhhh… tentionnya… Aku rasa macam nak bunuh je hamba Allah yang sekor tu… Selama ni aku tetap bersabar dengan karenah dia. Tapi kali ni dah melampau… Cuma Aku tak cukup pasti yang mana 1 daripada 2 makhluk yang telah cuba menyusahkan aku selama ni… Aku rasa yang tua sket tu… hahaha…

Memula tu setakat kencing kat selipar aku je… Tapi sape leh tahan kalau hari2 dia nak kencin kat selipar aku… Ingat ada signboard tandas ke kat selipar aku tu???... Pas tu siap cakar sit moto aku lak tu…. 3 kali aku tukar cover sit tu.

My Croc yang tewas...

Huh tak pe la maybe salah aku sebab tak simpan leklok selipar tu… Tapi bila dah simpan dalam umah leh lak dia kencin kat meter dan cermin moto aku… huh kurang ajaq punya kucin… Kalau dapat aku terajang ko… tunggu la karang aku akan balas balik.

Kesan-kesan kencin kucin (dalam bulatan)

No comments:

Post a Comment