Wednesday, January 5, 2011

Sekiranya Robengah itu se'hebat' syaiful !

Andai air mani 'perogol' Robengah itu dapat disimpan oleh mangsa dan tidak luput tarikh selama 5 tahun didalam 'anu'nya, mungkin kes ini lebih mudah diselesaikan sebagaimana yang syaiful lakukan sebelum ini. Untuk pengetahuan pembaca, syaiful telah berupaya 'menyimpan' air mani didalam 'gudang' kunyit hampir 72 jam. Satu tempoh yang begitu lama dan tidak pulak meleleh-leleh melata.


Sewajarnya mangsa rogol wajar belajar dengan syaiful tentang teknik 'mengapungkan' air mani didalam 'anu' agar tidak tumpah untuk tempoh yang lama. Ilmu itu jarang-jarang dipunyai orang !


Sekiranya Robengah itu sehebat syaiful..! Tetapi hal itu tidak terjadi. Mana mungkin air mani dapat disimpan rapi selama 5 tahun di dalam 'anu'nya. Apapun tidak mengapa, di masyar nanti, 'anu'nya akan berkata-kata..dengan jelas lagi fosih! Dan ketika itu, tiada lagi penafian atau err..er..err ! Lu tanggung ler dosa lu !


Apapun perogol itu BUKAN RAIS ! Orang lain..! Mungkin namanya saja kebetulan ada 'rais'. Kepada mereka yang punya nama ada 'rais' sila bersihkan nama anda sekarang.


Err..Kalau Julia "Rais" plak camner wak ?

(COPY DARI ALBANJARI ONLINE)HEHE.. Perlu difikirkan supaya ilmu ni dimasukkan dalam subjek Pendidikan seks... banyak manfaatnya...

No comments:

Post a Comment