Sunday, January 9, 2011

Rakaman Pocong Ganggu Budak

Sejak akhir2 ni heboh kat kampong aku 2 ekor pocong berkeliaran. Banyak versi yang aku dengar… Bidan mati la, pocong balik rumah ganggu suami la…
Aku nak percaya??? Jangan harap..

Tapi kali ni aku terpaksa percaya kerana aku dah tengok sendiri pocong tu ganggu budak2 tangkap gambar… Dorang cakap, dorang tak perasan pun ada makhluk lain time tangkap gambar tu tapi bila tengok balik… Huhu mmg menggerikan…

video

No comments:

Post a Comment