Friday, April 10, 2009

Aku Dan PRK P059

Tahniah Dato, Seri Hj Nizar diatas kemenangan Dato, Seri dalam PRK P059 Bukit Gantang. Mudah-mudahan Allah merestui kemenangan ini sekali gus memudahkan urusan kita dalam mendaulatkan Islam.

Berbagai peristiwa yang aku lalui dalam tempoh berkempen. Hehe berapa hari aku demam time tu. Yela tempat tu dah la cuaca tak menentu. Pagi panas petang lak hujan. Tapi ape2 pun ini la pengalaman yang pastinya aku takkan lupakan. Bukit Gantang... Kau sentiasa dihati. Ewah.. haha

Sabtu 4 April lebih kurang kul 8 malam, kami telah masuk ke kawasan Bkit Gantang dan kami telah disambut dengan sebuah kemalangan diantara 2 motosikal. Alhamdulillah tak la teruk sangat. Apa yang menariknya, yang cedera tu orang Umno bila kami bawa ke pondok Pas di cuba menolak. Haha dah sakit pun nak berkira lagi. Pas tu ramai2 lak orang Umno datang bertandang ke pondok Pas tu. (time tu pondok umno gelap je camne kitorang nak bawak ke sana).

Malam tu tak banyak kerja yang kami buat. Cumanya start pagi ahat tu je kami bertungkus lumus idupkan balik pos Pas Tanjung malim yang tak berapa nak idup. Dan Alhamdulullah pos kami agak meriah bermula malam tu dengan kehadiran ramai orang.

Dan beberapa kisah lain yang aku nak cite tapi macam malas je. Hehe ape2 pun aku nak ucap jutaan tahniah kepada seluruh petugas yang datang dari seluruh tanah air.

No comments:

Post a Comment