Friday, April 3, 2009

Aku Yang Ketentionan

Ya Allah kuatkan la diri ini menempuh dugaan hidup.

Emm ari ni banyak sangat dugaan yang terpaksa aku hadapi. Bendanya memang simple tapi aku betul-betul bengang sangat. Maybe sebab ada orang yang marahkan aku kot. tu mesti pasal aku lambat turun qiam. dah tu dok kat blakang lak tu.

pagi tu aku beria-ria makan ngan Aus kat cafe. adalah dalam kul 7.45pg. tapi yang peliknya Wan Zamry takde la pulak pagi ni. aku pun lepak la lama sket. Yela kelas kul 8.15pg. tapi elok je aku g masuk kelas dia dah siap ngajar. aku jadi blur. apehal awal sangat ni. OOO patut la ada pensyarah pemantau. OK la tapi yang wat aku bengang tu pas tu dia leh lak marah kitorang. membe2 aku ada yang tak masuk kelas sebab taknak dia malu depan pensyarah tu. tapi dia tak kenang langsung jasa dorang tu. Takpe kitorang tak kisah pun tapi harap2 Allah akan balas apa yang dia wat kat kitorang.

Tu satu kes. yang kedua sal dak amir tu. tention aku dia leh lupa nak pulangkan pendrive aku pastu leh kasik kat pak guard lak. bukan aku tak percaya kat guard tu tapi dah ada kes. so kene hati-hati beb. pendrive aku tu mahal tu RM90. walaupun skrg ni dah tak kuar pun 1gig tu.

Dah elok balik bilik Ilmi pulak wat pasal dia pi tinggal kunci dorm aku dalam bilik dia. Huh naya aku tak leh mmasuk dorm. hancur sme perancangan aku.

Mudah2an Allah gantikan sme dugaan tu dengan something yang lebih baik amin.

No comments:

Post a Comment