Sunday, April 19, 2009

Tanjung Malim Dapat YDP Baru

Alhamdulillah aku sempat ke AGM Kawasan walaupun agak terlewat kerana perlu menguruskan program bersama adik-adik PPD.

Tak sempat aku nak duduk aku terus disapa KP. Dalam keadaan yang kelam kabut dan tiada persediaan aku telah diamanahkan sebagai pencatat minit. Memang kerja mudah tetapi tanpa persediaan dan pengalaman ia membuatkan aku sedikit gabra.

Bukan itu tujuan utama aku menulis. Sesungguhnya aku nak cakap Kawasan Tanjung Malim telah mempunyai seorang ketua baru yang menggantikan Ustaz Zul yang kini bekerja di Kelantan.

Tahniah kepada semua yang telah terpilih. Aku yakin Ustaz Tarmizi Abdul Rahman yang dibantu oleh TYDP Hj Salam dan NYDP Ustaz Nik diharapkan dapat memberikan khidmat terbaik. Dan mudah-mudahan dengan pemilihan ini akan membuatkan Pas Tanjung Malim lebih maju ke hadapan dalam mendepani cabaran mendatang.

No comments:

Post a Comment