Sunday, March 15, 2009

DEMO DALAM DIRI

Ya Allah sedihnya hati ni tak dapat bersama sahabat-sahabat lain di Masjid Negara. Bermain dengan FRU dan bom asap. Remuk hati ini bila dengar ramai kawan-kawan sudah berada di posisi masing-masing. Bergerak mengikut kumpulan kecil seperti sebatang sungai yang mengalir. Disekat di jalan utama bergerak mengikut lorong-lorong kecil. Dan pastinya pengalaman ini sangat-sangat berbeza daripada Himpunan Bersih. Sudah lama aku merancang namun ketentuan Allah mengatasi segalanya. Akhirnya aku berada di Amberstone Resort untuk Program KEJAP.

Mungkin kawan-kawan tak tau, tapi diri ini begitu tersiksa apabila tidak dapat pergi ke lokasi tersebut. Apa hikmahnya??? Emm.

KEJAP memang best tapi aku tak dapat tumpu perhatian. Emm takpe la aku bukan ada keje ape pun. Just pemerhati je (merangkap pengarah program hehe). Program berbentuk motivasi kepimpinan ini disertai oleh wakil-wakil kelas dan dilihat sangat berjaya. Daripada feedback yang kami perolehi kebanyakan peserta memberikan program yang positif.

Ahaks. Tahniah kepada semua AJK yang terlibat. TQ bebanyak sebab jayakan program KEJAP ni.

No comments:

Post a Comment