Sunday, March 22, 2009

Terima Kasih Semua

Alhamdulillah setelah 3kali tertangguh akhirnya kami berjaya jugak adakan Program Pengukuhan Pemahaman Jemaah Islam (3PJI)pada 20-22Mac lalu. Memang letih tapi semua tu berbaloi dengan hasil yang kami dapat. Tapi sebenarnya aku dok lari dari medan. Hehe tapi dak-dak tak leh nak salahkan aku sebab aku dah wat keje aku.

Start ari selasa aku korbankan masa cuti aku tuk cari tempat program. Tu tak masuk kedit aku lagi dok call ustaz-ustaz penceramah dan membe-menbe tuk cari tempat. Last-last 3sehari sebelum program sme tu berjaya di settlekan. Haha puas aku

Jumaat tu aku sempat bersama adik-adik ni kejap dengan bayaran aku terpaksa korbankan masa tuk tengok adik aku bernikah. Tapi kalau aku adapun memang tak leh tengok pun. Dorang nikah kat ganu sana tu. Mujur la kakak aku yang kat KL tu balik jugak sempat la aku nak balik tuk kenduri umah pakngah aku. Dah tiga kali kenduri aku tak balik.

Tapi macam nyesal lak aku tinggalkan adik-adik aku ni. Dorang kene ragging kaw-kaw punya. Haha

Ape2pun tahniah kepada korang sebab dah lepas tahap ke2. Pas ni kit dok kat fasa 3 lak k. Kepada semua sahabat yang menjayakan program aku nak ucap jutaan terima kasih kepada korang semua termasuk ustaz-ustaz yang banyak membantu. Mudah-mudahan sedikit usaha kita ni menjadi pemberat amalan kita di sana kelak.

No comments:

Post a Comment